.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازي موبايل‌نيوز براي خبرنگاران

به گفته معاون بازاريابي و امور مشتركان شركت ارتباطات سيار ايران سرويس موبايل‌نيوز براي نخستين بار در دهمين نمايشگاه تلكام به نمايش گذاشته شده است.

محمدمهدي عطوفي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: اين سرويس مي‌تواند مورد علاقه‌ خبرنگاران و استفاده‌ي اصحاب رسانه باشد و خبرنگاران متقاضي مي‌توانند اين سرويس را در نمايشگاه بروي گوشي‌هاي خود فعال كنند.

او افزود: در طول برگزاري نمايشگاه هر روز اخبار مربوطه به صورت مالتي‌مديا، MMS ويديويي و يا به صورت متن ارسال خواهد ‌شد كه نوع ارسال به نوع تهيه‌ خبر و متني يا تصويري بودن آن بستگي دارد.

وي با بيان اين كه در حال حاضر اخباري كه در طول برگزاري نمايشگاه از طريق اين سرويس ارسال مي‌شود، از قبل توسط شركت آماده شده اظهار كرد: بعد از انجام برگزاري نمايشگاه و انجام تست‌هاي لازم و نقطه‌نظرات موارد مورد نياز اصلاح مي‌شوند و پس از آن براي ديگر متقاضيان ارائه خواهد شد و اين سرويس آماده‌ي بهره‌برداري است.

عطوفي گفت: به دليل محدوديت فقط در حال حاضر مجوز فعال‌سازي اين سرويس را براي تعداد محدودي گرفته‌ايم كه آن را نيز در ايام نمايشگاه براي خبرنگاران فعال خواهيم كرد.

وي يادآور شد: بعد از انجام تست‌هاي مورد نياز اين سرويس نيز مانند سامانه‌ي پيامك در اختيار همگان قرار خواهد گرفت و فعلا تعرفه‌ي آن مشخص نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.